مصرف برق پایتخت ۱۰ درصد کاهش یافت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق پایتخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از راهاندازی نخستین مرکز راهبری هوشمند مدیریت مصرف مشترکان خبر داد.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۶