فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۹۱۱
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۳

اثر هنری که راهی سطل زباله شد! (+عکس)

اثر هنری که راهی سطل زباله شد! (+عکس)
اجرای خرابکاری در موزه‌ها و از بین رفتن برخی آثار هنری، موضوع جدیدی نیست و هر چند وقت یک‌بار، یک یا چند نفر از روی عمد یا ناآگاهی، یک اثر هنری را از بین می‌برند.

این بار هم کارمند یک موزه در هلند یک اثر هنری با عنوان «اوقات خوشی که با هم گذراندیم» اثر هنرمند فرانسوی الکساندر لاوه را به تصور آن که زباله است به سطل آشغال انداخت.

به گزارش همشهری آنلاین، خوشبختانه مسئولان موزه به موقع متوجه این موضوع شده و این اثر را از زباله‌دانی نجات دادند و اعلام کردند که گرچه این ۲ قوطی نوشیدنی خالی معمولی به‌نظر می‌رسند اما اگر به آنها دقت کنیم نقش‌های ظریفی را خواهیم دید که با دست، رنگ اکریلیک و صرف زمان زیاد کشیده شده‌اند.

اثر هنری که راهی سطل زباله شد!

برچسب ها: سطل زباله ، اثر هنری
ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن