فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۳۵۳۱
انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۱-۱۰-۱۴۰۳

راز برد مس مقابل پرسپولیس فاش شد

راز برد مس مقابل پرسپولیس فاش شد
مسعود شجاعی، سرمربی مس رفسنجان، فاش کرد که تمرین طولانی‌تر از معمول و تمرکز ویژه بر روی ضربات ایستگاهی، نقش مهمی در پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس داشته است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، گفت:خوشحالم در بازی با تیم بزرگ پرسپولیس به برتری رسیدیم. وقتی موفق به شکست دادن یک تیم بزرگ می‌شوید، باید شاد باشید.

به گزارش ایرنا، مسعود شجاعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس که با پیروزی سه بر یک تیمش همراه شد، اظهار داشت:پیش از اینکه بخواهم درباره بازی حرف بزنم، باید درگذشت هوادار خانم پرسپولیس را تسلیت بگویم و امیدوارم روح این مرحومه در آرامش باشد.

وی افزود: پرسپولیس تیمی بزرگ و با برنامه است و از نظر فنی لازم نیست من درباره این تیم حرف بزنم. خوشحال هستم نه بابت اینکه توانستیم برنده بازی باشیم بلکه به خاطر اینکه ثابت کردم روی اصول خود پا نمی‌گذارم. امروز مس رفسنجان چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، اما ثابت کرد اگر تیمی منظم باشد و اصول اخلاقی را رعایت کند، می‌تواند به موفقیت برسد.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس رفسنجان فوتبال روانی را به اجرا گذاشت. متحد و یکدل بودیم و این اتفاق بزرگ و خوشحال کننده‌ای برای ماست.

شجاعی تصریح کرد: در تیم مس رفسنجان همه باید یکدل باشند و برای موفقیت بجنگند. همانگونه که در روزهای بد غمخوار هم بودیم، این پیروزی بزرگ را به همه مردم رفسنجان، کارکنان شرکت مس، بازیکنان و خانواده‌هایشان تبریک بگویم.

وی تاکید کرد: شاید این موضوع را که می‌خواهم بگویم جالب باشد. تمرین دیروز تیم ما طولانی شد، چراکه همیشه روز قبل از بازی، 45 تا 50 دقیقه تمرین می‌کنیم، اما روز گذشته 70 دقیقه تمرین کردیم. فقط 25 دقیقه روی ضربات ایستگاهی در دفاع و حمله کار کردیم. اول حرف‌هایم گفتم بازیکنان مس رفسنجان قوی و باهوش هستند و فقط باید نظم، انضباط و اخلاق‌مداری را رعایت کنند که این اتفاق افتاد.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص تکرار پنالتی پرسپولیس، عنوان کرد: داور چهارم گفت به دلیل اینکه بازیکنان شما زود به محوطه جریمه رفته است، پنالتی تکرار شد و آن زمان پرسیدم اگر شرایط برای پرسپولیس برعکس بود، آیا باز هم پنالتی تکرار می‌شد؟

شجاعی اعلام کرد: وقتی تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس را می‌برید، نمی‌توانید بگویید احساساتی نمی‌شوید. من از ته دل می‌گویم که برای بازیکنانم خوشحال بودم چون آنها از هر نظر تحت فشار بودند.

وی در پایان گفت: حامد لک یکی از سه دروازه بان برتر لیگ ایران است و فکر می کنم با عملکردی که داشته، لیاقت دارد به تیم ملی دعوت شود. این نظر شخص من است و اینکه مربیان تیم ملی چه تصمیمی می‌گیرند، بر اساس نیاز تیمشان خواهد بود. امیدوارم روند خوب حامد لک ادامه یابد و ما نیز بتوانیم در این مسیر به او کمک کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد