فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۴۴۰۶
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵-۰۲-۱۴۰۴

دو بازیکن استقلال خوزستان اخراج شدند

دو بازیکن استقلال خوزستان اخراج شدند
محمود مطلق‌زاده و محمد آبشک با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.
 دو بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شدند.
 
به گزارش ایسنا؛ محمود مطلق‌زاده و محمد آبشک با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.
 
همچنین به در روزهای اخیر نیز تمرینات استقلال خوزستان به دلیل برخی حواشی برگزار نشد. 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر