فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۴۴۰۶
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵-۰۲-۱۴۰۴

دو بازیکن استقلال خوزستان اخراج شدند

دو بازیکن استقلال خوزستان اخراج شدند
محمود مطلق‌زاده و محمد آبشک با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.
 دو بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شدند.
 
به گزارش ایسنا؛ محمود مطلق‌زاده و محمد آبشک با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.
 
همچنین به در روزهای اخیر نیز تمرینات استقلال خوزستان به دلیل برخی حواشی برگزار نشد. 
ارسال به دوستان
جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه