فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۲-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۹۱۶۹
انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۲-۰۲-۱۴۰۴

قتل هولناک همسر به‌خاطر قسط گوشی

قتل هولناک همسر به‌خاطر قسط گوشی
افسر کشیک کلانتری در این تماس گفت: «دقایقی قبل مرد جوانی به کلانتری مراجعه کرد و مدعی شد همسرش را به قتل رسانده است. وقتی همراه مرد جوان راهی خانه‌اش شدیم، جسد همسرش را در اتاق پذیرایی پیدا کردیم.» 
۳ بامداد یکشنبه مأموران کلانتری در جنوب تهران در تماس با بازپرس موسی رضازاده، از قتل زن جوانی در خانه‌اش خبر دادند. 
 
به گزارش ایران، افسر کشیک کلانتری در این تماس گفت: «دقایقی قبل مرد جوانی به کلانتری مراجعه کرد و مدعی شد همسرش را به قتل رسانده است. وقتی همراه مرد جوان راهی خانه‌اش شدیم، جسد همسرش را در اتاق پذیرایی پیدا کردیم.» 
 
به دنبال این تماس، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. تیم جنایی لحظاتی بعد قدم در طبقه اول ساختمانی گذاشتند که جنایت در آن رقم خورده بود. در اولین گام متخصصان پزشکی قانونی باتوجه به آثار کبودی روی گردن و دهان زن جوان اعلام کردند که علت اولیه مرگ، خفگی است. 
 
سه فرزند مقتول در زمان جنایت خواب بوده و متوجه مرگ مادرشان به دست پدر نشده بودند. به دستور بازپرس جنایی، متهم برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد. 
 

چرا همسرت را کشتی؟ 

ناخواسته این اتفاق افتاد به همین خاطر هم خودم را به پلیس معرفی کردم. 
 

سر چه موضوعی اختلاف داشتید؟ 

همسرم عادت داشت بدون اطلاع من برای خانه و خودش وسایل قسطی بخرد. این بار هم یک گوشی تلفن ۲۰ میلیون تومانی خریده بود. شب حادثه از من خواست سه میلیون تومان به او بدهم. علتش را که پرسیدم، گفت قسط اول گوشی تلفن است و باید تا چند روز آینده قسط را پرداخت کنم. از شنیدن این حرف خیلی عصبانی شدم چون مشکل مالی داشتم و همسرم از وضع من خبر داشت و می‌دانست نمی‌توانم سه میلیون تومان پول قسط را پرداخت کنم. وقتی به او گفتم که توانایی پرداخت چنین پولی را ندارم، او حرفی زد که خیلی عصبانی‌ترم کرد. 
 

چه گفت؟ 

گفت اگر تو نمی‌توانی یک گوشی قسطی برای من بخری، من هم نمی‌توانم با تو زندگی کنم. بچه‌هایت را می‌گذارم و اینجا را ترک می‌کنم. می‌خواستم مانع رفتنش شوم که شروع به داد و فریاد کرد؛ من هم برای اینکه بچه‌ها از خواب بیدار نشوند، دستم را روی دهانش گذاشتم و فشار دادم. 
 
قصدم کشتن او نبود، فقط می‌خواستم او را آرام کنم. اما ناخواسته خفه‌اش کردم. ترسیده بودم، همسایه‌ها را صدا زدم. فوراً با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران اورژانس که آمدند، اعلام کردند که همسرم فوت کرده است. 
 

بعد چکار کردید؟ 

از خانه بیرون آمدم و به اولین کلانتری که در مسیرم بود رفتم و اعتراف کردم که همسرم را به قتل رسانده‌ام. 
 
عذاب وجدان لحظه‌ای رهایم نمی‌کند، من همسرم را دوست داشتم و باورم نمی‌شود که همسرم را به خاطر سه میلیون تومان پول گوشی تلفن همراه به قتل رساندم.
برچسب ها: قتل ، قسط گوشی ، همسر
ارسال به دوستان
پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران