فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۷-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۲۳۰۲
انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۷-۰۴-۱۴۰۴

ادعای عجیب زن جوان در قتل همسایه

ادعای عجیب زن جوان در قتل همسایه
متهم درباره اینکه چرا بعد از قتل النگوهای مقتول را سرقت کرد، گفت: من اصلاً سرقت نکردم. النگوها را بریدم تا اینطور نشان دهم که قتل به خاطر سرقت اتفاق افتاده است. بعد النگو و چاقو را در یک کیسه گذاشتم و به سطل زباله انداختم. اصلاً قصدم سرقت نبود.
زنی جوان که در اقدامی ‌خشن، پیرزنی را به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.
 
به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که زنی ۳۰ ساله است، بعد از به قتل رساندن زن همسایه، النگوهای او را سرقت کرده بود.
 
یک سال قبل فرزند زنی به نام فروغ به ماموران خبر داد مادرش در خانه کشته شده است. او گفت: بعد از فوت پدرم، مادرم در خانه تنها زندگی می‌کرد و من هر روز به او سر می‌زدم. روز حادثه وقتی به مادرم سر زدم، جسد او را پیدا کردم.
 
وقتی ماموران تحققات خود را آغاز و دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند، متوجه شدند زنی به نام نیلوفر در همسایگی فروغ زندگی می‌کند و روز حادثه زمانی‌که فروغ به قتل رسیده به چند کوچه بالاتر رفته و کیسه‌ای را داخل سطل زباله انداخته است.
 
نیلوفر بازداشت شد اما همه چیز را انکار کرد. او گفت: به خواست همسایه‌ها زباله‌ها را به جای دیگر بردم. آنها می‌گفتند نباید زباله را مقابل در خانه بگذاری.
 
هرچند نیلوفر آزاد شد اما وقتی ماموران او را زیر نظر گرفتند و مشخص شد آخرین فردی که به خانه مقتول رفته، نیلوفر بود.
 
او در تحقیقات بعدی به قتل اعتراف کرد و گفت: من و مادرم با هم زندگی می‌کردیم و کاری هم به کسی نداشتیم. روز حادثه داشتم به سمت واحد آپارتمانی خودمان می‌رفتم که دیدم در خانه فروغ باز است. به او گفتم چه شده است، جواب داد بدنش درد می‌کند. خودم هم حال روحی خوبی نداشتم. وقتی وارد خانه فروغ شدم، دو قرص به من داد و گفت اینها را بخور حال‌ات خوب می‌شود. بعد از من خواست کمی ‌بدنش را مالش بدهم. وقتی بدنش را مالش دادم یکدفعه چاقویی از زیر بالشش درآورد.
 
متهم گفت: فکر کردم می‌خواهد من را بکشد. خیلی گیج بودم و متوجه هیچ چیز نبودم. چاقو را گرفتم و او را زدم.
 
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳ دادگاه کیفری استان تهران رفت. در جلسه رسیدگی، اولیای دم درخواست قصاص کردند و گفتند گذشت نمی‌کنند.
 
وقتی متهم پای میز محاکمه رفت گفت: من اصلاً حال خوبی نداشتم و برای دفاع از خودم این کار را کردم.
 
متهم درباره اینکه چرا بعد از قتل النگوهای مقتول را سرقت کرد، گفت: من اصلاً سرقت نکردم. النگوها را بریدم تا اینطور نشان دهم که قتل به خاطر سرقت اتفاق افتاده است. بعد النگو و چاقو را در یک کیسه گذاشتم و به سطل زباله انداختم. اصلاً قصدم سرقت نبود.
 
در نهایت، با توجه به اینکه در دادسرا فرد دیگری به اتهام همکاری با نیلوفر بازداشت و سپس آزاد شده بود، دادگاه پرونده را به دادسرا بازگرداند و خواستار تحقیق بیشتر در این خصوص شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قتل ، سرقت ، دفاع از خود
ارسال به دوستان
زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند