فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۷۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۶-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۴۸۲۱
انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۶-۰۴-۱۴۰۴

حامد لک به فولاد خوزستان پیوست

حامد لک به فولاد خوزستان پیوست
حامد لک در سه فصل اخیر در مس رفسنجان عضویت داشت و نمایش‌های خوبی را برای این تیم به اجرا گذاشت.
 دروازه‌بان فصل گذشته مس رفسنجان با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل، به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست تا بار دیگر شاگرد یحیی گل‌محمدی شد.
 
به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد خوزستان بنابر درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم، در روزهای گذشته مذاکراتی را با حامد لک انجام داد.
 
این مذاکرات در نهایت منجر به توافق با این دروازه‌بان با تجربه شد و او امروز به صورت رسمی با فولاد خوزستان قرارداد همکاری امضا کرد.
 
حامد لک در سه فصل اخیر در مس رفسنجان عضویت داشت و نمایش‌های خوبی را برای این تیم به اجرا گذاشت.
 
وی در گذشته نیز سابقه حضور زیر نظر یحیی‌ گل‌محمدی را دارد. لک در تابستان ۹۹ با نظر گل‌محمدی راهی پرسپولیس شد و دو سال فوق‌العاده همراه با این تیم داشت و توانست قهرمانی لیگ برتر، سوپر جام و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.
برچسب ها: حامد لک ، فولاد ، لیگ
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا