فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۸۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۴
کد ۱۰۸۴۶۰۹
انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۴

پلمب ۲ مرکز غیرمجاز درمانی در این شهر

پلمب ۲ مرکز غیرمجاز درمانی در این شهر
مرتضی نوریان در گفت وگویی افزود: از این تعداد، ۵۲ مورد مربوط به مطب پزشکان و دندانپزشکان، ۳۸ مورد مربوط به موسسات پزشکی و پیراپزشکی و ۱۹ مورد نیز بازرسی از مراکز غیرمجاز بوده است. 

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، از انجام ۱۰۹ مورد بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان در تیرماه سال جاری خبر داد. 

به گزارش  ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مرتضی نوریان در گفت وگویی افزود: از این تعداد، ۵۲ مورد مربوط به مطب پزشکان و دندانپزشکان، ۳۸ مورد مربوط به موسسات پزشکی و پیراپزشکی و ۱۹ مورد نیز بازرسی از مراکز غیرمجاز بوده است. 

وی اضافه کرد: در راستای اجرای ضوابط و مقررات، برای ۳۶ مرکز تذکر کتبی صادر و ۲ مرکز نیز تعطیل و پلمب شده‌اند. 

وی با اشاره به ثبت و بررسی ۷۶ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت طی این مدت، تاکید کرد: بازرسی‌ها و رسیدگی به شکایات در راستای ارتقای کیفیت خدمات و صیانت از حقوق بیماران با جدیت ادامه دارد.

برچسب ها: غیرمجاز ، پلمب ، مطب ، پزشکی
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود