فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۸۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۷-۰۵-۱۴۰۴
کد ۱۰۸۶۸۵۶
انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۷-۰۵-۱۴۰۴

استان تهران شنبه تعطیل شد

استان تهران شنبه تعطیل شد
استاندار تهران تاکید کرد: همه دستگاه‌های ملی و استانی موظف به خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی و محدود کردن مصارف اداری غیرضروری هستند.
 استاندار تهران گفت: به منظور مدیریت مصرف انرژی در پیک بار شبکه و بر اساس تصمیم کارگروه بهینه‌سازی انرژی استان، همه ادارات و نهادهای دولتی به جزء واحدهای امدادی، درمانی، انتظامی و شعب کشیک بانک‌ها روز شنبه اول شهریور تعطیل خواهند بود.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، محمدصادق معتمدیان عصر دوشنبه با اشاره به ضرورت کاهش مصرف انرژی و براساس تصمیم کارگروه بهینه‌سازی انرژی استان، از تعطیلی همه ادارات و نهادهای دولتی به جزء واحدهای امدادی، درمانی، انتظامی و شعب کشیک بانک‌ها برای روز شنبه اول شهریورماه ۱۴۰۴ خبر داد.
 
استاندار تهران تاکید کرد: همه دستگاه‌های ملی و استانی موظف به خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی و محدود کردن مصارف اداری غیرضروری هستند.
 
وی از شهروندان نیز خواست در مصرف برق و آب نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند تا پایداری شبکه‌های توزیع انرژی و آب تضمین شود.
برچسب ها: تعطیلی ، تهران ، شنبه
ارسال به دوستان
رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶