فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۰۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۴
کد ۱۱۰۰۵۹۹
انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۳-۰۷-۱۴۰۴

اولین تصویر پریناز ایزدیار در فیلم جدید (+عکس)

اولین تصویر پریناز ایزدیار در فیلم جدید (+عکس)
پریناز ایزدیار نخستین بازیگری است که تاکنون جلوی دوربین رفته است.
پریناز ایزدیار نخستین بازیگری است که مقابل دوربین علی بهراد رفته است.
 
به گزارش ایسنا، دست‌اندرکاران فیلم علی بهراد که پیش از این «تصور» و «تهران کنارت» را ساخته است، خبر دادند که فیلمبرداری فیلم سینمایی «بُن سای» به کارگردانی علی بهراد و تهیه‌کنندگی رضا فتح الهی در تهران آغاز شده است.
 
گفته می‌شود «بُن سای» یکی از پر بازیگرترین محصولات امسال سینمای ایران است. پریناز ایزدیار نخستین بازیگری است که تاکنون جلوی دوربین رفته و به زودی سایر بازیگران فیلم هم معرفی می شوند.
 
پریناز ایزدیار برای بازی در «ابد و یک روز» (۱۳۹۴) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در «تابستان داغ» (۱۳۹۵) و «سه کام حبس» (۱۳۹۸) نیز نامزد دریافت این جایزه شده است.
 
پریناز ایزدیار در فیلم جدید
ارسال به دوستان
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس)