فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۰۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۶-۰۸-۱۴۰۴
کد ۱۱۰۸۰۲۰
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۶-۰۸-۱۴۰۴

گور ایرانی از انقراض نجات پیدا کرد

گور ایرانی از انقراض نجات پیدا کرد
سعید یوسف‌پور مدیرکل محیط زیست سمنان اظهار کرد: تا سال 1363 گور ایرانی در پارک ملی کویر زیست داشته اما بعد از آن به سمت انقراض رفت. در طمان حضور دکتر ظهرابی در استان موضوع احیای جمعیت گور مطرح شد و امروز جمعیت آن از 50 فرد گذشته و احیا شده است.

صبح امروز مراسم آیین گرامیداشت روز محیط‌بان در شهرستان گرمسار برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم سعید یوسف‌پور مدیرکل محیط زیست سمنان اظهار کرد: تا سال 1363 گور ایرانی در پارک ملی کویر زیست داشته اما بعد از آن به سمت انقراض رفت. در طمان حضور دکتر ظهرابی در استان موضوع احیای جمعیت گور مطرح شد و امروز جمعیت آن از 50 فرد گذشته و احیا شده است.

وی با بیان اینکه یک ششم کل مساحت تحت حفاظت در کشور در استان سمنان قرار دارد، گفت: تعداد نیروی ما با این مساحت همخوانی ندارد و از نظر تعداد محیط‌بان و نیروی ستادی کمبود شدیدی داریم. امیدوارم این موضوع مورد توجه خانم دکتر انصاری قرار بگیرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند ترامپ حق داشت یا حقیقت چیز دیگری است؟ پایان جنگ با «تسلیم مشروطِ» ایالات متحده برابوس؛ وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی می کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی