فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۲۲۵۸۷
انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۴

ضرب‌الاجل یک ماهه به مالکان چند خودرو

ضرب‌الاجل یک ماهه به مالکان چند خودرو
مالکان چند خودرو تنها یک ماه مهلت دارند تا خودرو مدنظر برای دریافت سهمیه بنزین را انتخاب کنند

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت اعلام کرد مالکان دارای چند خودرو تنها یک ماه فرصت دارند تا یکی از خودروهای خود را برای دریافت سهمیه سوخت معرفی کنند؛ در غیر این صورت، شرکت ملی پخش به‌صورت خودکار سهمیه را فقط برای یکی از خودروها فعال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا ، رضا نواز - سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت- در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: طبق مصوبه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان دارای چند خودرو یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه و انتخاب یکی از خودروهای خود، سهمیه سوخت را برای همان خودرو فعال کنند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن این مهلت، چنانچه مالکی اقدامی انجام نداده باشد، شرکت ملی پخش طبق اختیار قانونی خود می‌تواند به‌صورت خودکار تنها برای یکی از خودروهای فرد، سهمیه تعیین کرده و سهمیه خودروهای دیگر را حذف کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
معماری جالب یک ساختمان در پایتخت بلژیک (+عکس) ایران مقاومت را تنها نمی‌گذارد/ پاسخ به اسرائیل حق قانونی تهران است اطلاعیه خدمات انفورماتیک ابهام را بیشتر کرد؛ بحران بانک‌ها همچنان ادامه دارد نکته‌ای درباره تشییع پیکر رهبر شهید «اوریگامی بتنی»؛ یکی از عجیب‌ترین سکوهای فوتبال جهان (+عکس) تصویری جدید از رحیم نجار «بامداد خمار» با بازی نوید پورفرج (عکس) قفل اکران فیلم «رستاخیز» در محرم باز می‌شود؟ علی شادمان «غروب مامان» را می‌خواند مذاکرات ایران و آمریکا محور رایزنی وزرای خارجه قطر و هلند روسیه: آماده کمک برای دستیابی ایران و آمریکا به توافق هستیم ۶ عادت غذایی که می‌توانند به سلامت استخوان‌ها آسیب بزنند / پای یک ویتامین هم در میان است که هیچ ربطی به استخوان ندارد! استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر و کل کشور دوشنبه ۱۵ تیر تعطیل شدند ویلای ۱۲-۷۰؛ معماری مدرن در دماوند (+عکس) رتبه‌بندی ۲۰۲۷ QS: دانشگاه تهران همچنان در صدر دانشگاه‌های ایران قرار دارد آیا شکلات تلخ واقعا به کاهش وزن کمک می‌کند؟