فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۸۸۶۳
انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۴

زیدآبادی: ما ایرانی‌ها اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد

زیدآبادی
ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار، در کانال تلگرامی خود نوشت: اسپانیا سفیر خود را از تل‌آویو فرا خوانده است. 

ای کاش یک رگ دولت اسپانیا در اندام آن دسته از اعضای اتحادیه‌ی اروپا بود که شبیخون آمریکا و اسرائیل در میانه‌ی مذاکرات به کشور ما را نادیده گرفتند و در عوض با محکوم کردن کشورِ قربانی، تمام ارزش‌ها و اصول مورد ادعای خود را به باد استهزاء و تمسخر گرفتند! 

وقتی طرف مشورتِ برخی از کشورهای اروپایی برای سیاست‌گذاری در برابر ایران تعدادی از کندذهن‌های سیاسی باشد، طبیعی است که نتیجه‌ای درخشان‌تر از این به دست نیاورند. 

ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زیدآبادی ، اسپانیا ، جنگ
ارسال به دوستان
شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور