کد خبر ۱۱۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۴-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۵۹۱۲
انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۴-۰۱-۱۴۰۵

دستمزد ۱۴۰۵ جامعه کارگری چهارشنبه این هفته ابلاغ می‌شود

کارگران
در جلسه امروز شورا مقرر شد این مصوبه چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه از سوی دولت ابلاغ رسمی شود تا از همین ماه در حقوق کارگران از سوی کارفرمایان لحاظ شود.
عضو شورای عالی کار گفت: مصوبه دستمزد ۱۴۰۵ جامعه کارگری بدون تغییر چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه از سوی دولت ابلاغ رسمی می‌شود.
 
اسعد صالحی، عضو شورای عالی کار درباره نتیجه جلسه امروز شورا به خبرنگار مهر، گفت: در جلسه سیصد و چهل و یکمین شورای عالی کار حداقل دستمزد ۱۴۰۵ جامعه کارگری مصوب شد. بر این اساس افزایش دستمزد برای حداقل‌بگیران ۶۰ درصد و سایر سطوح ۴۵ درصد در سال ۱۴۰۵ تعیین شد.
 
وی افزود: در جلسه امروز شورا مقرر شد این مصوبه چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه از سوی دولت ابلاغ رسمی شود تا از همین ماه در حقوق کارگران از سوی کارفرمایان لحاظ شود.
 
برچسب ها: کارگران ، دستمزد ، مصوبه
ارسال به دوستان
۸۰ مدیر متخلف مدارس دولتی معرفی شدند/ دریافت وجه هنگام ثبت‌نام ممنوع است ممدانی می‌خواهد رئیس‌جمهور بعدی را انتخاب کند/ شهردار نیویورک «پاشاه ساز» می‌شود مهدی کروبی: ایران عزیز با سربلندی آزمون تاریخی امروز را پشت سر می‌گذارد صدای هواپیما مکان ضبط ویدئو را لو می‌دهد؛ روش جدید مکان‌یابی با اثر داپلر ترامپ پشت مردی ایستاد که با جاسوس چین رابطه داشت «دکتر امیراعلم» در حال مداوای یکی از مجروحین فتح تهران در انقلاب مشروطه (عکس) تمدید آتش‌بس تعرفه‌ای چین و آمریکا برای دو ماه دیگر همه پادکست های عصر ایران اینجا هستند: آگاهی و لذت تمساح‌های فلوریدا برای ۲۰۲۸ بیدار شدند/ تلفن روبیو از زنگ‌های مکرر منفجر شد عزم جزم؛ هنر جدی گرفتن زندگی / همین حالا و روزمره را دریابید، فرصت محدود است! بورس امروز ۱۸ آبان از مدار نزولی خارج شد / شاخص کل به ۸ میلیون و ۹۲ هزار واحد رسید ما از آدم‌ها نمی‌ترسیم، از «همیشه در دسترس بودن» خسته‌ایم بهترین زمان خوردن میوه چه موقع است؟ واردات تلفن همراه در نیمه نخست سال 57 درصد کاهش یافت طبیعت بهتر از هر طراح دیگری می داند چه چیزی با چه چیزی هماهنگ است! (+چند مثال در دکوراسیون داخلی)