فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۱۸۲۶
انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۰-۰۲-۱۴۰۵

مترو و اتوبوس از فردا دوشنبه پولی می‌شود؟

اتوبوس
امروز یکشنبه نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که بر اساس مصوبه شورا امروز آخرین روز استفاده رایگان است و چون جلسه شورا هم امروز برگزار نمی‌شود از فردا مردم باید پول بدهند؛ البته شاید دوباره جلسه گذاشتیم و رایگان شدن مترو و اتوبوس را تمدید کردیم.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: «امروز آخرین روز استفاده رایگان مردم از مترو و اتوبوس در پایتخت است و از فردا اتوبوس و مترو پولی می‌شود.»

به گزارش فارس، از 9 اسفند که جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران آغاز شد شهرداری تهران استفاده از حمل‌ونقل عمومی را برای مردم رایگان کرد.

امروز یکشنبه نایب رئیس شورای شهر تهران گفت که بر اساس مصوبه شورا امروز آخرین روز استفاده رایگان است و چون جلسه شورا هم امروز برگزار نمی‌شود از فردا مردم باید پول بدهند؛ البته شاید دوباره جلسه گذاشتیم و رایگان شدن مترو و اتوبوس را تمدید کردیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند