فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۴۰۵۷
انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹-۰۲-۱۴۰۵

شرط ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس

کلاس اولی ها
کاظمی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ می‌توانند در پایۀ اول دبستان ثبت‌نام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیش‌دبستان برای نام‌نویسی وجود ندارد.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، اعلام کرد: «هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمی‌شود» و این تنها شرط برای ورود به پایۀ اول دبستان است.

به گزارش فارس، کاظمی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ می‌توانند در پایۀ اول دبستان ثبت‌نام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیش‌دبستان برای نام‌نویسی وجود ندارد.

وی افزود: نوبت‌گیری سنجش نوآموزان نیز تا پایان اردیبهشت از طریق سامانۀ «سیرت۲» انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید