فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۳۱-۰۳-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۲۰۷۰
انتشار: ۱۸:۰۱ - ۳۱-۰۳-۱۴۰۵

تغییر ساعت کاری ادارات بوشهر از اول تیرماه

ساعت کاری
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری ادارات این استان از اول تیرماه خبر داد. بر اساس این تصمیم و برای مدیریت بهینه مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی بوشهر تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان از روز دوشنبه اول تیرماه تا اطلاع ثانوی، با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق، از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، فردین اسلامی‌راد اظهار کرد: با عنایت به مصوبه کارگروه استانی مدیریت بهینه مصرف انرژی و حسب موافقت استاندار بوشهر، به منظور مدیریت مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه سراسری برق و پیشگیری از بروز خاموشی با هدف تأمین آسایش آحاد مردم، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از روز دوشنبه اول تیرماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲ تعیین شده است.

وی افزود: مابقی ساعات کار موظفی کارکنان با تمهیدات لازم و از طریق دورکاری جبران خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی هستند، ادامه داد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و نیروهای دارای نوبت شیفت گردان، مشمول این تغییر ساعت کاری نخواهند بود.

اسلامی‌راد درباره ساعت کاری بانک‌ها نیز گفت: ساعت فعالیت بانک‌ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و پس از هماهنگی با استانداری بوشهر اعلام خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق تأکید کرد و افزود: لازم است دمای تجهیزات سرمایشی بر روی ۲۴ درجه سانتی‌گراد تنظیم و سیستم‌های سرمایشی حداقل ۱۵ دقیقه پیش از پایان ساعت کاری خاموش شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر یادآور شد: شهرداری‌های استان باید برنامه‌ریزی لازم را برای بهره‌گیری حداکثری از ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری متناسب با ساعات جدید فعالیت ادارات انجام دهند.

اسلامی‌راد تصریح کرد: بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی مسئول اجرای مفاد این بخشنامه است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت شود که اجرای این مصوبه خللی در پاسخگویی و تداوم ارائه خدمات به مردم ایجاد نکند.

ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد