فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۳۱۹۷
انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۵-۰۴-۱۴۰۵

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات

ایران و امارات
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌ وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی عصر امروز (جمعه) به صورت تلفنی گفت وگو کردند.
 
به گزارش ایرنا از وزارت امور خارجه، در گفت وگوی تلفنی عصر امروز (جمعه) شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌ وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان