فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۵-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۹۸۲
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۵-۰۵-۱۳۸۹

وزیر ارشاد: موضوع ماهواره در اختیار ارشاد نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید: موضوع ماهواره در اختیار وزارت ارشاد نیست و مراجع خاصی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این مساله را بررسی کنند.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمد حسینی در گفت و گو با نشریه مدیریت ارتباطات به سوالات گوناگون درباره سیاست های فرهنگی دولت دهم پاسخ داد.

حسینی در پاسخ به اینکه مبدا حل مساله ماهواره در کشور چه نهادی است، اظهار داشت:این موضوع در حیطه اختیارات ارشاد نیست و مراجع خاصی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این مساله را بررسی کنند.

وی ادامه داد: باید دید در مجموع آیا این به نفع کشور است یا خیر؟شاید بگویید الان فیلم های غیر مجار در کشور در حال پخش هستند و یک عده ای می بینند. انها مسئوولیتش با خودشان است. ماهواره شبکه هایی دارد که چه از نظر سیاسی وچه از لحاظ اخلاقی ، مروج دنبال کننده اهداف خودشان هستند.

وزیر ارشاد در این زمینه تصریح کرد: اینکه الان مجوز داشتن دیش ماهواره داده نمی شودبه خاطر ان آثار مخرب است که دارد.

برچسب ها: وزیر ارشاد ، ماهواره
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است