فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۶۹۱۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۹-۰۶-۱۳۸۹
کد ۱۳۶۹۱۰
انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۹-۰۶-۱۳۸۹

گزارش تصويري از خودروهاي 2011 / تويوتا RAV4










پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
فقط پرايد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
عجب ماشينهاي بيخود و بي كيفيتي مي سازند و به اسم خودرو به جهانيان قالب مي كنند!اي كاش مردم ساير نقاط جهان هم مي توانستند لذت رانندگي با روآ و پرايد را تجربه كنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
ایران چه چیزه جدیدی در سال 20111 می تواند عرضه کند؟؟ پراید یا 405 یا 206 یا وانت پیکان ؟؟مردم خودروهای با تکنولوژی زاپن یا کره یا المان می خوهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
من که بالشخصه ماشینهای تولید داخل و مونتاژ داخل، که در واقع "مرکب مرگ" هستند رو تحریم کردم و اگه بی ماشین هم بمونم هیچوقت از مافیای قاتل و جنایتکار خودروسازی داخلی خرید نمی کنم.
بیایید همگی خودروسازی قاتل را تحریم کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
من که ماشين پرايدمو با هيچ چيز عوض نمي کنم. بخصوص تو خيابوناي تهران .
mohamad
United States of America
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
به خدا پارس صفر خریدم قفل درش خرابه
ناشناس
Japan
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
اصلا این خودروها به کف پای ایران خودرو و سایپا هم نمیرسن...!
ناشناس
Turkiye
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
از زحمات پس از خرید خودرو سازان داخل کمال تشکر را داریم لطفاً تعدادشان را بیشتر کنید تا زیاد توی صف نایستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
اينا براي ايراني ها روياست. شايد در خواب هم نتوانند ببينند. فقط كافيه يك روز بريد تعميرگاه هاي مجاز ايران خودرو و سايپا. از ماشين هايي كه براي تعمير اومدند بازديد كنيد و از راننده شان بپرسيد كه چند وقته كه اين ماشينو تحويل گرفته. من چون هر روز با اين صحنه مواجه مي شم مي تونم بگم كه هنوز پلاستيك روي صندلي ها كنده نشده كه ميل لنگ و ديفرانسيل و ... خراب شده و بايد بياد تا گارانتي !!! داره عوض كنه.
ما اگه ميتونستيم نيازي به انرژي هسته اي نداشتيم. همين خودروسازي ورشكسته مون و درست مي كرديم تا مضحكه ي عالم و آدم نباشيم.
وقتي پيكان و پرايد 800 هزار توماني و به قيمت 5 و 8 ميليون مي فروشند و چه حساب هايي توي چه بانك هايي باز مي كنند، بايد هم وضع مملكت ما هميني باشه كه الان هست . هر روز مردم بايد در فكر اين باشند كه يارانه 20 هزار تومانه يا 25 هزار تومان.
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟