فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۴۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۴۷۰
انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۸-۰۷-۱۳۸۹

واكنش شهیدبهشتی به شعار "شاه زنازاده است،خمینی آزاده است"

واكنش شهیدبهشتی به شعار
 
طیبه مروت در وبلاگ خود در مطلبی با عنوان "بام سعادت" با نقل خاطره ای از شهید آیت الله بهشتی نوشت:

...گفتند حالا كه «مرگ بر شاه» همه‌گیر شده؛ شعار جدید بدیم.

«شاه زنازاده است،خمینی آزاده است». آشفته شده‌بود.

 بهشتی گفت: رضاخان ازدواج كرده، این شعار حرام است. از پلكان حرام كه نمی‌شود به بام سعادت حلال رسید.
برچسب ها: بهشتی ، امام خمینی ، شعار ، شاه
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار:
ناشناس
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
1
15
آخ بهشتی کجایی ببینی ما در بام سعادت چه حالی میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
1
11
درود بر بهشتی که همچنان مظلوم است واز نامش سوئ استفاده میشود.
ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند