فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۲-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۳۸۶
انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۲-۰۹-۱۳۸۹

رئيس جمهوري كه امام جماعت مسجد شد

عصر ایران
به گزارش ايرنا، روزنامه اماراتي البيان به نقل از منابع سياسي موريتاني اعلام كرد كه ولد الشيخ عبدالله در مسجدي واقع در زادگاه اش در 255 كيلومتري جنوب نواكشوت به اقامه نماز جماعت اشتغال يافته است.
سيدي ولد الشيخ عبدالله' رئيس جمهور سابق موريتاني كه چند سال پيش در جريان يك كودتاي نظامي بركنار شده است، امامت مسجدي در يك روستاي كوچك در جنوب اين كشور را عهده دار شد.
   
به گزارش ايرنا، روزنامه اماراتي البيان به نقل از منابع سياسي موريتاني اعلام كرد كه ولد الشيخ عبدالله در مسجدي واقع در زادگاه اش در 255 كيلومتري جنوب نواكشوت به اقامه نماز جماعت اشتغال يافته است.

وي در ششم آگوست سال 2008 در يك كودتاي نظامي بركنار شد وبه جاي وي محمد ولد عبدالعزيز به قدرت رسيد.

به گفته اين منابع خبري، عبدالله كه به تدين معروف است از سوي شيوخ اين روستا به عنوان امام جماعت مسجد برگزيده شده است.
ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد