فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۸۸۳
انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۷-۰۹-۱۳۸۹

شرايط جديد جذب نيرو در شركت مخابرات

عصر ایران
وي تصريح كرد: افرادي هستند كه در شركت مخابرات مشغول كار تخصصي بوده اما دانشجو هستند با اين افراد نيز قرارداد به صورت كارمزدي بسته مي‌شود و افرادي كه با پيمانكاران كار مي‌كنند اما مدرك تحصيلي ندارند در همان وضعيت با پيمانكاران كار مي‌كنند.

فارس: مديرعامل شركت مخابرات ايران با اعلام بخش‌هايي از شرايط جديد جذب نيرو در اين شركت گفت: پايين تر از ليسانس استخدام نمي‌كنيم.

صابر فيضي شنبه شب در جمع كاركنان قراردادي شركت مخابرات مازندران اظهار داشت: بر اساس ماده 47 مديريت خدمات كشوري سازمان بازرسي مخابرات، كاركنان شركت مخابرات در صورت انتقال يا مامور خدمت شدن به دستگاه‌هاي دولتي اخراج مي‌شوند.

فيضي افزود: بر اساس آيين‌نامه جديد 370 نفر از شركت مخابرات اخراج شدند.

مديرعامل شركت مخابرات ايران تصريح كرد: بر اساس آيين‌نامه جديد استخدام و پرداخت شركت مخابرات همه پرسنل اين شركت به عنوان كارگر محسوب شده و نيرويي به عنوان كارمند نداريم.

وي افزود: در آيين‌نامه جديد حقوق كارگري و ميزان پرداختي حقوق كارگران مخابرات افزايش يافته اما در بازنشستگي و پايان كار آنها تاثير ندارد.

فيضي با اشاره به اينكه در آيين‌نامه جديد افراد زير ليسانس به استخدام شركت مخابرات در نمي‌آيند، تصريح كرد: در اين آيين نامه استثايي براي فرزندان شهدا و جانبازان در نظر گرفته شده است.

وي از ساماندهي وضعيت كاركنان قراردادي شركت مخابرات در سراسر استان‌هاي كشور خبر داد و افزود: افرادي كه داراي ليسانس و ليسانس مطلوب بوده و در شركت مخابرات به صورت مستقيم مشغول فعاليت هستند قرارداد آنها به قرارداد مدت زمان معين تبديل مي‌شود.

فيضي بيان داشت: اولويت دوم با افرادي است كه با پيمانكاران كار كرده ولي براي شركت مخابرات كار تخصصي انجام مي‌دهند و حتي افرادي كه با پيمانكاران كار مي‌كنند و تخصصي ندارند اما رشته آنها تخصصي است با آنها نيز قرارداد مدت زمان معين بسته مي‌شود.

وي تصريح كرد: افرادي هستند كه در شركت مخابرات مشغول كار تخصصي بوده اما دانشجو هستند با اين افراد نيز قرارداد به صورت كارمزدي بسته مي‌شود و افرادي كه با پيمانكاران كار مي‌كنند اما مدرك تحصيلي ندارند در همان وضعيت با پيمانكاران كار مي‌كنند.

فيضي از صدور احكام كارگزيني كاركنان شركت مخابرات در مدت زمان معين خبر داد و تصريح كرد: كاركناني كه بعد از تاريخ 18/8/88 به عنوان مامور خدمت يا انتقال به دستگاه‌هاي دولتي منتقل شوند بر اساس ماده 47 مديريت خدمات كشوري شركت مخابرات الزامي براي جذب آنها ندارد و از اين شركت اخراج مي‌شوند.

وي تصريح كرد: تاكنون 370 نفر به دليل نقل و انتقال به دستگاه‌هاي دولتي از مجموعه شركت مخابرات اخراج شدند.

فيضي از تعديل قراردادهاي حجمي كاركنان شركت مخابرات خبر داد و افزود: بر اساس آيين‌نامه جديد از خرداد سال 89 مخابرات ايران بر تعديل نيروهاي انساني كه با پيمانكاران كار مي‌كنند نظارت داشته اما براي فرزندان خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان و خانم‌هاي سرپرست خانوار تعديل حجم كار و خدمت نمي‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟