فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۶-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۸۳۲۰
انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۶-۰۹-۱۳۸۹

آلودگي هوا طالب‌لو را به بيمارستان كشاند



آلودگي هواي تهران باعث بستري شدن دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال در بيمارستان شد.

به گزارش فارس، به دليل آلودگي هوا، وحيد طالب لو صبح امروز در بيمارستان آتيه بستري شد.

اين دروازه بان كه از شب گذشته دچار سردرد و بي حالي شده بود امروز كارش به بستري شدن در بيمارستان كشيد و به احتمال زياد نمي تواند در تمرين استقلال حاضر شود.

طالب لو چندي قبل نيز به دليل سرماخوردگي شديد در اين بيمارستان بستري شده بود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آلودگی هوا ، طالب‌لو
ارسال به دوستان
نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس)