فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۹-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۸۶۸۱
انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۹-۰۹-۱۳۸۹

آيا لپ تاپ مردها را عقيم مي‌كند؟!



مطالعات جديد نشان داد: رايانه‌هاي لپ تاپ باعث کم کاري اسپرم در مردان مي‌شود.

به گزارش ايسنا، استفاده‌كنندگان از لپ تاپ نبايد آن را روي پاي خود قرار دهند، زيرا اين رايانه‌ها مي‌توانند با گرمايي که توليد مي‌کنند، اسپرم را نابود کرده و يا به کم کاري يا کاهش تعداد اسپرم‌ها منجر شوند.

يافته‌ها حاکي است قرار دادن پوشش محافظ روي پا به هنگام استفاده از لپ تاپ هم تاثيري ندارد و گرماي آن در عرض 10 دقيقه تاثير خود را برجاي مي‌گذارد.

دانشمندان در عين حال اعلام کرده‌اند که احتمال ابتلا به نابارورسازي مردان در اثر قرار دادن لپ تاپ روي پا به صورت قطعي به اثبات نرسيده، اما آن‌ها در هر حال معتقدند مردها بايد نسبت به خطرات احتمالي اين کار به هوش باشند.
برچسب ها: لپ تاپ ، عقیم
ارسال به دوستان
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد