فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۹۸۰۴
انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹-۰۹-۱۳۸۹

برگزاري عجيب‌ترين جام باشگاه‌هاي آسيا در ايران



قرار است از سوم دي ماه جام باشگاه‌هاي آسيا در رشته واترپلو در تهران برگزار شود اما تا امروز فقط دو باشگاه از كويت و ازبكستان براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام آمادگي كرده‌اند.

به گزارش آتي نيوز، البته قرار است دو باشگاه از ايران به نام‌هاي نفت اميد ايران و دانشگاه آزاد با اين دو باشگاه خارجي رقابت كنند تا قهرمان آسيا مشخص شود!!

پيش از اين قرار بود به دليل عدم بودجه مناسب اين رقابت‌ها برگزار نشود اما ظاهرا مسئولان تصميم گرفته‌اند جام باشگاه‌هاي اسيا را به اين شكل عجيب و با حضور فقط چهار تيم برگزار كنند.

مشخص نيست چرا براي مسئولان ورزش كشورمان اهميتي ندارد كه كشورهايي مثل ژاپن و كره جنوبي در اين جام باشگاه ها شركت نكرده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت