فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۱-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۱۹۵
انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۱-۱۰-۱۳۸۹

اولین پیشنهاد به بذرپاش بعد از جدایی از دولت

عصر ایران
یک منبع مطلع در صداو سیما در گفتگو با خبرنگار ما تغییر پورمحمدی را بیشتر ناشی از تمایل قبلی علی دارابی بعد ار پذیرش مسئولیت معاونت سیما برای روی کارآوردن یک مدیر جوان و تازه نفس برای پربیننده ترین و جوان پسندترین شبکه تلویزیون عنوان کرد و تحولات و اتفاقات چند هفته اخیر برنامه نود این مساله را تسریع کرد .به گفته وی با مهرداد بذرپاش درخصوص پذیرش مسئولیت شبکه 3 صحبت های شده است .
این دردسرهای که بعد رسانه ای بیشتر متوجه فردوسی پور و احتمال تغییر مجری برنامه نود به دلیل فشار نمایندگان مجلس بود ،دامن مدیر شبکه 3 حامی سرسخت فردوسی پور را گرفت .

در جریان فشار همه جانبه دولت ، علی آبادی و سازمان تربیت بدنی به ضرغامی درخصوص کنار گذاشتن عادل ،پورمحمدی با تمام وجود از عادل فردوسی پور دفاع کرده بود.

به گزارش آخرین نیوز ،جنجال های دو هفته اخیر درباره برنامه نود تغییرات در شبکه 3 سیما را رقم زد.

شینده های حاکی از آن است که پورمحمدی مدیر موفق شبکه 3جای خود را گزینه مدنظر علی دارابی معاونت سیما خواهد داد. این درحالی است بعد از برنامه نود هفته گذشته فردوسی پور که نه تنها با سایر برنامه های نود که بطور کلی در این فضا با سایر قسمت ها و برنامه های رسانه ملی تفاوت جدی داشت، پیش بینی می شد همین تفاوت برای عادل فردوسی پور و مدیران شبکه سه دردسرساز شود.

اما این دردسرهای که در بعد رسانه ای بیشتر متوجه فردوسی پور و احتمال تغییر مجری برنامه نود به دلیل فشار نمایندگان مجلس بود گویای دامن مدیر شبکه 3 حامی سرسخت فردوسی پور را گرفت و بزودی وی جای خود را به مدیر دیگری خواهد داد.در جریان فشار همه جانبه دولت و علی آبادی و سازمان تربیت بدنی به ضرغامی درخصوص تغییر در برنامه نود پورمحمدی با تمام وجود از عادل فردوسی پور دفاع کرده بود.

یک منبع مطلع در صداو سیما در گفتگو با خبرنگار ما تغییر پورمحمدی را بیشتر ناشی از تمایل قبلی علی دارابی بعد ار پذیرش مسئولیت معاونت سیما  برای روی کارآوردن یک مدیر جوان و تازه نفس برای پربیننده ترین و جوان پسندترین شبکه تلویزیون عنوان کرد و تحولات و اتفاقات چند هفته اخیر برنامه نود این مساله را تسریع کرد .به گفته وی با مهرداد بذرپاش درخصوص پذیرش مسئولیت شبکه 3 صحبت های شده است .

اوایل هفته نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب ممنوع التصویر شدن "عادل فردوسی‌پور" مجری توانمند برنامه 90 را خواستار شد.وی با انتقاد شدید از مسائل مطرح شده توسط مجری برنامه ۹۰ گفت: «فردوسی‌پور» در برنامه ۹۰ هفته گذشته مطالبی را در خصوص تصمیم‌گیری‌های دولت و همچنین نمایندگان استان مرکزی بیان و اقدامات نمایندگان استان در جهت پرداختن به مسائل مردم را حرکت در جهت انتخابات و رای گرفتن عنوان کرد که جای تاسف داشت.»

 گفتنی است  در برنامه نود هفته  گذشته فردوسی پور با یکی از نماینده‌های مجلس در مورد واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری نفت تهران به استان مرکزی صحبت کرد که صحبت‌های آن‌ها بسیار جنجالی شد. این نماینده مجلس فردوسی‌پور را متهم کرد که حرف‌های سیاسی می‌زند و حرفش حرف مردم نیست. احمدی بیغش، نماینده شاهزند گفت:

 اولا شما نباید به نمایندگان محترم مجلس توهین کنید.بعد هم حق ندارید به دولت محترم که دو دوره از مردم رای گرفته و مورد تایید مقام معظم رهبری هستند، توهین کنید.فاحمدی‌بیغش در پاسخ به فردوسی‌پور حالت تهاجمی‌تری گرفت و اظهار کرد :

 شما به نمایندگان محترم مجلس توهین کردید و گفتید به‌خاطر گرفتن رای از مردم چنین کاری کرده‌اند. تصمیم دولت را هم شو و نمایش خواندید و این قطعا توهین به دولت محترم است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید!