فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۵۱۵
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۶-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۵۱۵
انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۶-۱۰-۱۳۸۹

وزير خوب به اين مي گن!

عصر ایران
فتوکاتور
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
morteza
United Arab Emirates
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
1
89
خیلی با حال بود.بخصوص آخری و اون مورد قایم باشک.دستتون درد نکنه.
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
3
64
اخریه خیلی توپ بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
3
19
fantastic
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
3
57
آخریش محشر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
3
53
آخریش غوغا بود
دمتون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
2
12
خوب بود. ولي ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
2
28
دو تای اولی حرف نداشت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
2
62
آخری رو خوب اومدی ایول خندیدیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
1
24
آخري بهترينه
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
1
20
آخری خیلی باحال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
1
15
خیلی باحال بود ترکوندین اساسی
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
1
22
همش جالب بود اماآخری ازخنده اشکم رو درآورد
مرتضی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
2
10
بدون استثناءهمش قشنگ و خنده داربود.انقدرخندیدم دل وروده م اومد تو دهنم!
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
2
12
دومي حرررررف نداشت
ناشناس
Malaysia
۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
1
16
عصر ایران دستت درد نکنه این سری هم مثل سری های قبل معرکه بود. کلی حال کردیم.
محمد
Russian Federation
۰۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
12
0
خیلی توپ بود. البته فقط به خاطر اینکه کامنت من رو هم بگذارید توی هر سایتی کامنت میگذارم قرار نمی دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
1
15
خيلي بهتر از گذشته بود . واقعا جملات بجا بود به خصوص دومين عكس!
منصور
Canada
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
2
سلام
اونایی که مربوط به آقای صالجی بود و همچنین قایم موشک بازیه خیلی باحال بود.
كاوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
1
15
خوب بود ايندفعه حسابي سنگ تمام گذاشتين اون دوتا اولي و اين آخري محشر بود ، كلي خنديديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
1
14
انصافا عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
1
17
خدا خیرتان بدهد بعد از مدتی خندیدیم.
نبات
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
0
3
دومي و آخري به نظر من از بقيه بهتر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
3
0
من به آخریش نخندیدم چون سوژش تکراری بود!!!
قرار نبود از شبکه های خارجی کپ بزنید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
4
آخری خیلی جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
4
عالي بود واقعا نكته بين هستين
ناشناس
Germany
۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
0
4
آخرشي عصر ايران.......
وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا بازار طلای تهران به‌مدت 6 روز تعطیل شد