فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۷-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۰۸۶۵
انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۷-۱۰-۱۳۸۹

توزیع قرص آهن در مدارس دخترانه


مدیرکل دفتر سلامت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از توزیع قرص آهن در 16 هفته بین دانش آموزان دختر خبر داد.

حسن ضیاء الدینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه توزیع قرص آهن با همکاری وزارت بهداشت در مدارس انجام می شود، افزود: هر هفته یک عدد قرص آهن در بین دانش آموزان دختر توزیع می شود که این طرح به تازگی در دبیرستانها و 10 درصد مدارس راهنمایی آغاز شده است.

تحقیقات وزارت بهداشت نشان می دهد که بسیاری از دختران در سن بلوغ با کمبود خون مواجه هستند.

وی با بیان اینکه به تازگی پنج میلیارد تومان به حساب مدارس در کل کشور برای تهیه بسته های بهداشتی و سلامت واریز شده است، گفت: همچنین مدارس ابتدایی موظف به تهیه دهان شوی برای دانش آموزان و توزیع بین آنان هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد