فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۲-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۳۸۲۱
انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۲-۱۱-۱۳۸۹

صدور امان نامه برای اشرار کرمان


تاکنون 24 نفر از اعضای باندهای شرارت در استان کرمان، خود را تسلیم و تقاضای دریافت امان نامه کرده اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا سنجری دادستان عمومی وانقلاب بم با اشاره به اعلام دستگاه قضایی به اشرار وباندهای مخل امنیت در سطح استان مبنی بربازگشت به دامن جامعه وتقاضای امان نامه از نظام، گفت: در همین رابطه یک گروه مسلح هفت نفره که سالها در مناطق مختلف بم و ریگان متواری بوده و به اقدامات مجرمانه دست می زدند ،خود را تسلیم و سلاح ومهمات خود را تحویل دادند.

وی افزود: اقدامات اولیه برای بررسی صلاحیت واحراز توبه وندامت این افراد در حال انجام است و در صورت اثبات این امر توسط دستگاههای ذیربط ، امان نامه موقت شش ماهه به این افراد اعطا می شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود