فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۲-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۴۹۱۲
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۲-۱۱-۱۳۸۹

محكوميت 2 وكيل به 6 ماه حبس تعزيري



شعبه 102 دادگاه عمومي جزايي كيش دو وكيل دادگستري به نام‌هاي «ي» و «الف» را به اتهام نشر اكاذيب به 6 ماه حبس تعزيري محكوم كرد.

منتظري وكيل مدافع اين دو وكيل دادگستري در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: پس از بسته شدن حسينيه دراويش گنابادي در سال 87 در جزيره كيش و بازداشت چند نفر، آقايان «ي» و «الف» وكالت اين افراد را بر عهده گرفتند.

وي افزود: اتهام دراويش دستگير شده در پرونده مذكور اقدام عليه امنيت ملي مطرح شد كه آنان از اين اتهام تبرئه شده و دستور فك پلمپ حسينيه نيز صادر شد.

وكيل مدافع اين دو وكيل دادگستري تصريح كرد: پس از آن، براي اين دو وكيل پرونده‌اي به اتهام نشر اكاذيب تشكيل شد و شعبه رسيدگي كننده هر كدام را به شش ماه حبس تعزيري محكوم كرد.
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت