فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۳-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۹۵۱۲
انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۳-۱۲-۱۳۸۹

مدارس شهريار، ملارد و رباط كريم تعطيل شد



فارس: در پي بارش برف و كولاك، نوبت عصر تمام مدارس شهريار، ملارد، شهرقدس، بوستان و گلستان و رباط كريم تعطيل است.

علي سليماني، مدير روابط عمومي اداره‌كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران با تأييد خبر فوق اظهار داشت: به دليل بارش برف و كولاك، نوبت عصر تمام مدارس در تمام مقاطع شهريار، ملارد، شهرقدس، بوستان و گلستان و رباط كريم امروز تعطيل است.

مدير روابط عمومي اداره‌كل آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران ادامه داد: در صورت ادامه بارش برف، در خصوص تعطيلي يا عدم تعطيلي فرداي مدارس تصميم‌گيري مي‌شود و اطلاع‌رساني خواهد شد.
برچسب ها: مدارس ، بارش برف ، کولاک
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود