فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۴۱۵۲
انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۰

نماینده آبادان: چرا هنوز آب قابل شرب نداریم؟

عصر ایران
طرح آبرسانی غدیر در آبادان بیش از 8 ماه است که افتتاح شده اما متاسفانه این طرح تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.
نماینده مرد آبادان با انتقاد از بی‌توجهی وزارت نیرو به تامین آب آشامیدنی مناطق مختلف کشور گفت: مردم آبادان از آب آشامیدنی سالم و باکیفیت محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، "سید حسین دهدشتی" در جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس - شنبه 10 اردیبهشت - طی تذکر شفاهی به وزارت نیرو اظهار داشت: طرح آبرسانی غدیر در آبادان بیش از 8 ماه است که افتتاح شده اما متاسفانه این طرح تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

نماینده مردم آبادان با اشاره به تامین آب شرب با کیفیت شهر قم در هفته گذشته ابراز امیدواری کرد وزارت نیرو به منطقه آبادان نیز توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشد و هر چه سریع‌تر طرح آبرسانی غدیر را راه‌اندازی کند و آب آشامیدن سالم را برای مردم آبادان فراهم سازد.
برچسب ها: شرب ، شیرین ، آبادان
ارسال به دوستان
نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان