فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۱۱۹
انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۰

اشد مجازات براي اعضاي كمپ وحشت

عصر ایران
در تحقيق از اين متهمان معلوم شد آنها با جعل عنوان ماموران انتظامي، راه افراد را در خيابان‌ها سد كرده و پس از ربودن و انتقال به كمپ اجباري، آنها را بشدت شكنجه داده اند و بارها به قصد آزادي از خانواده‌هايشان اخاذي كرده‌اند.

بازپرس شعبه 12 دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران 17 عضو باند كمپ وحشت را گناهكار شناخت و پرونده آنها را با صدور كيفرخواست و قرار مجرميت به دادگاه ارسال كرد.

بازپرس پرونده به دليل آن كه متهمان با ربودن افراد و شكنجه آنها و اخاذي از خانواده‌‌هايشان مرتكب جرم شده بودند، اين درخواست را به دادگاه جزايي ارائه كرده است.

به گزارش «جام‌جم» اعضاي اين باند از مهر سال گذشته فعاليت‌هاي تبهكارانه خود را در غرب و شمال غرب تهران آغاز كرده بودند تا اين كه روزهاي پاياني آبان همان سال در پي شكايت مردي مبني بر زنداني شدن پسرش در يك كمپ غيرمجاز در محله فرحزاد، ماموران با هماهنگي قضايي وارد آنجا شدند و 7 مرد زنداني را نجات دادند.

در تحقيق از اين افراد مشخص شد همگي از سوي اعضاي اين باند ـ كه ماموران قلابي بودند ـ ربوده شده و با انتقال به كمپ، پس از شكنجه، پول و اموالشان به سرقت رفته و تعدادي از آنها نيز مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند.

اعتراف باند تبهكاري

با دستور ويژه بازپرس طوفاني، رئيس شعبه 12 دادسراي ناحيه 2 تهران تحقيقات پليسي آغاز شد و ماموران در اين ارتباط پدر و پسري را همراه 4 مرد ديگر دستگير كردند.

در تحقيق از اين متهمان معلوم شد آنها با جعل عنوان ماموران انتظامي، راه افراد را در خيابان‌ها سد كرده و پس از ربودن و انتقال به كمپ اجباري، آنها را بشدت شكنجه داده اند و بارها به قصد آزادي از خانواده‌هايشان اخاذي كرده‌اند.

در مرحله ديگر از تحقيقات، ماموران متوجه شدند اعضاي ديگر اين باند، چند ماهي است در كمپ ديگري فعاليت‌‌هايشان را ادامه مي‌دهند.

به اين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين كه بعد از يك ماه تعقيب و مراقبت‌هاي پليسي، 11 مرد در اين رابطه دستگير شدند و 40 گروگان كه در كمپ اجباري آنها زنداني بودند، آزاد و تحويل خانواده‌‌هايشان شدند.افراد دستگير شده به همدستي با 6 متهم بازداشت شده ديگر در آدم‌ربايي و شكنجه دادن مردم اعتراف كردند.

اعضاي اين باند تبهكاري كه 17 نفر هستند، به اتهام ارتكاب جرايم خشن با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. بازپرس طوفاني، رئيس شعبه 12 دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 2 تهران پس از اخذ آخرين دفاع از اعضاي اين شبكه تبهكاري، آنها را به اتهام مشاركت در آدم‌ربايي، حبس غيرقانوني افراد، جعل عنوان ماموران انتظامي، شكنجه افراد ربوده شده و اخاذي از خانواده‌هاي آنها گناهكار شناخت و برايشان شديدترين مجازات‌ها را خواست. بازپرس ، پرونده متهمان را با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال كرد تا اعضاي باند تبهكاري بزودي محاكمه شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مجازات ، کمپ وحشت
ارسال به دوستان
اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود