کد خبر ۱۷۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۰۰۲۸
انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۰

سجادي: عدالت درباره من رعايت نشد

عصر ایران
سجادی تاکید کرد: یادمان باشد بهترین سعادت داشتن توفیق خدمت در هر سطح و جایگاهی است، چرا که حق مردم شریف ما بسیار بالاتر و بیشتر از آنی است که هست.

معاون سازمان تربیت بدنی در نخستین اظهار نظر پس از عدم رای اعتماد مجلس گفت: عدالت در مورد من رعایت نشد و متاسفانه فرصت کافی هم برای شناساندن خودم به نمایندگان مجلس و دفاع از برنامه‌هایم نداشتم.

حمید سجادی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: از اعتماد آقای احمدی نژاد نسبت به خودم و با احترام به رای نمایندگان محترم مجلس از حمایت های بی شائبه جامعه ورزش تشکر و قدردانی می کنم و برای دولت محترم در پیشبرد اهداف خود آرزوی موفقیت دارم.

وي اضافه کرد: ای کاش قوانین اجازه می داد با برخورداری از مدت سرپرستی فرصت بیشتری برای تبین و تشریح همکاری جامعه ورزش با مجلس در اختیار داشته باشم و بتوانم دیدگاه ها و برنامه های خودم را بهتر معرفی کنم.

معاون سازمان تربیت بدنی در خصوص برخی ابهامات نمایندگانی که به عنوان مخالف در صحن علنی به سخنرانی پرداختند اظهار داشت: به نظر نمایندگانی که در خصوص برنامه و توان مدیریتی بنده اظهار نظر کردند احترام می گذارم اما آنهایی که اطلاعات غلط به نمایندگان محترم دادند را به خدا واگذار می کنم و آنها بزودی به خاطر اتهاماتی که به من زدند نزد وجدان خود پشیمان خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های جامعه بزرگ ورزش گفت: از تمامی پیشکسوتان، پهلوانان، قهرمانان، ورزشکاران، مدیران و دست اندرکاران حوزه ورزش که در این مدت حمایت های ارزشمند و مسئولانه ای از اینجانب داشتند و توان و انگیزه مرا برای حضور هدفمند و استوار در این فرصت خدمتگزاری افزایش دادند تشکر می کنم. امید که شانه به شانه هم، بی منت و با عشق، همچنان در راه اعتلای ورزش این سرزمین مقدس گام برداریم.

سجادی تاکید کرد: یادمان باشد بهترین سعادت داشتن توفیق خدمت در هر سطح و جایگاهی است، چرا که حق مردم شریف ما بسیار بالاتر و بیشتر از آنی است که هست.

معاون سازمان تربیت بدنی گفت: اینجانب بعنوان سرباز ولایت در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران و فارغ از هرگونه جناح بندی، آبادانی و خوشبختی مردم را زیر سایه ولایت آرزو دارم و در هر سنگری که باشم آماده خدمت در راه سربلندی و اعتلای ملت شریف کشورم هستم.
برچسب ها: سجادی ، عدالت ، رای اعتماد
ارسال به دوستان
چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک