فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۴۲۵
انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۰

خنثي‌سازي بمب شيميايي 300 کيلويي در سردشت!

عصر ایران
ين بمب شيميايي که گمان مي‌رود باقي مانده از بمباران شيميايي 7 تير سال 66 باشد، پشت ساختمان جديدالاحداث فرمانداري به صورت فعال باقي مانده بود.
فرماندار شهرستان سردشت گفت: يک بمب شيميايي 300 کيلويي به جا مانده از دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس در سردشت خنثي شد.

به گزارش ايسنا، ذبيح الله کاظمي با اعلام اين خبر افزود: پس از گزارش دريافتي حاکي از وجود بمب، فرمانداري سردشت با همکاري سپاه پاسداران، ماموران آتش نشاني، هلال احمر و مسوولان بهداشت، اين بمب جهت خنثي سازي به خارج از شهر انتقال يافت.

وي در ادامه گفت: اين بمب شيميايي که گمان مي‌رود باقي مانده از بمباران شيميايي 7 تير سال 66 باشد، پشت ساختمان جديدالاحداث فرمانداري به صورت فعال باقي مانده بود و کارگران هنگام کار با مشاهده اين بمب جريان را به فرمانداري گزارش دادند تا رسيدگي هاي لازم در اين مورد صورت گيرد.

وي اظهار داشت: بمب شيميايي 300 کيلويي پس از انتقال به خارج از شهر توسط گروه اعزامي خنثي بمب از تهران، در نواحي خارجي شهر سردشت خنثي شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود