فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۸۶۸
انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۰

گفتگوی یک نماینده با رهبر انقلاب

عصر ایران
کرمی راد در ادامه گفت: پس از شرف یابی خدمت حضرت آقا و تسلیم سلام مردم استان عرض کردم مردم کرمانشاه سال هاست منتظر قدوم مبارک حضرتعالی هستند و بزرگانی از دیار ما آرزوی دیدار حضرت عالی را با خود بردند که ایشان در پاسخ به این دعوت فرمودند: حق با شماست و اولین سفر استانی من به کرمانشاه خواهد بود.
محمد کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که پس از درخواست از مقام معظم رهبری برای دیدار چهره به چهره با معظم له به محضر ایشان رسیده بود در گفتگوی کوتاهی با مبشرون اظهارات قابل توجهی داشت که هم از بعد دقت و تیز بینی مقام معظم رهبری در مورد ریزترین امور کشوری و همچنین شرایط ویژه حاکم بر استان کرمانشاه مهم ارزیابی می شود.

به گزارش ۵۹۸، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: هشتم خرداد ماه در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری بود که در پایان جلسه با توجه به شناختی که آقا به واسطه ی اینکه بنده فرمانده لشکر ۱۱ امیرالمومنین بودم از من داشتند ، پیش رفتم و دست ایشان را بوسیدم و عرض کردم به دلیل شرایط استان کرمانشاه تقاضای تشرف خصوصی و ارائه ی گزارشی خدمت مبارک حضرت عالی را دارم. یکشنبه گذشته بود که از دفتر معظم له تماس گرفتند و فرمودند آقا شما را به حضور پذیرفته است .

کرمی راد در ادامه گفت: پس از شرف یابی خدمت حضرت آقا و تسلیم سلام مردم استان عرض کردم مردم کرمانشاه سال هاست منتظر قدوم مبارک حضرتعالی هستند و بزرگانی از دیار ما آرزوی دیدار حضرت عالی را با خود بردند که ایشان در پاسخ به این دعوت فرمودند: حق با شماست و اولین سفر استانی من به کرمانشاه خواهد بود.

در ادامه این گفتگو کرمی راد در پاسخ به این سوال که با توجه به اوضاع نابسامان مدیریتی استان کرمانشاه و نا رضایتی قاطبه مردم مومن و ولایی استان نسبت به روند اداره استان آیا گزارشی به معظم له ارائه دادید؟ اظهار داشت:بله.

همچنین کرمی راد گفت: من قصد رسانه ای کردن این موضوع را ندارم و شما همین قدر بدانید که حضرت آقا به مسائل استان اشراف کامل دارند.

کرمی راد در پایان گفت انشاالله سفر ولی امر مسلمین منشا برکات بی نظیری برای استان خواهد بود.

همچنین وب سایت حزب الله کرمانشاه در خصوص این دیدار نوشت: روز یکشنبه ۱۹/۴/۱۳۹۰ طی تماس تلفنی از سوی دفتر مقام معظم رهبری با دکتر کرمی راد ، از ایشان دعوت نمودند تا در روز دوشنبه به همراه تعداد اندكی از مسئولین در دفتر ولی امر مسلمین حاضر و با معظم له دیدار خاصی داشته باشند .

در این دیدار دکتر کرمی راد ضمن ابلاغ سلام های خالصانه مردم ولایتمدار استان کرمانشاه به رهبرعالیقدر انقلاب و دعوت از معظم له جهت سفر به استان کرمانشاه و انتظار بی تابانه مردم استان برای استقبال از ایشان، گزارشی از وضعیت استان به رهبر فرزانه انقلاب ارائه می نمایند...مقام معظم رهبری در پاسخ دكتر كرمی راد می فرمایند: حق با شماست و حتما در اولین سفر استانی به کرمانشاه خواهند آمد ، لیکن فعلا تعیین وقت دقیق نخواهد شد...

دعوت و شرفیابی دكتر كرمی راد به محضر مقام معظم رهبری از آن جهت حائز اهمیت و توجه است كه مقام معظم رهبری در جریان دقیق اتفاقات اخیر كرمانشاه و صف بندی تأسف باری كه برخی آقایان به وجود اورده اند قرار دارد و از طرف دیگر دكتر كرمی راد جزو مخالفین جدی رفتارهای آقای ممدوحی و استاندار محبوبش محسوب می شوند و در دورانهای مختلف افتخار مقابله با جریانات انحرافی را داشته و دارند .
برچسب ها: رهبری ، کرمی راد
ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد