فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۴۹۴۳
انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۰

كشف 5 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

عصر ایران
فرمانده انتظامي استان هرمزگان همچنين بيان داشت: در اين مدت با تلاش مأموران انتظامي استان 608 عدد قرص روانگردان نيز كشف شد كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 52 درصد كشف اين قرص‌ها در استان كاهش داشته است.

فارس: فرمانده انتظامي هرمزگان از كشف 4 تن و 907 كيلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 15 باند تهيه و توزيع و قاچاق مواد مخدر در تير ماه سال‌ جاري خبر داد.

محمدعلي آخوندي ظهر امروز طي جلسه‌اي با محوريت تشريح عملكرد و كشفيات پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در تير ماه سال‌ جاري اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري ديگر يگان‌هاي انتظامي در سطح استان با انجام فعاليت شبانه‌روزي و گشت‌زني‌هاي محسوس و نامحسوس و همچنين با انجام كار وسيع اطلاعاتي موفق شدند 15 باند تهيه و توزيع و قاچاق موادمخدر را منهدم كنند.

وي افزود: مأموران سختكوش استان در اين مدت 256 نفر از عوامل و عناصر توزيع مواد مخدر را دستگير و در اين رابطه 4 تن و 907 كيلو و 533 گرم انواع مواد مخدر و دو قبضه اسلحه جنگي كشف و ضبط كردند كه از كل مواد مخدر مكشوفه 475 كيلو و 104 گرم هروئين و كراك، 4 هزار و 109 كيلو و 475 گرم ترياك، 301 كيلو و 608 گرم حشيش و 21 كيلو و 341 گرم ساير مواد بوده كه در مقايسه با تير ماه سال گذشته سه درصد كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان همچنين بيان داشت: در اين مدت با تلاش مأموران انتظامي استان 608 عدد قرص روانگردان نيز كشف شد كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 52 درصد كشف اين قرص‌ها در استان كاهش داشته است.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر هرمزگان خاطرنشان كرد: همچنين در مدت ياد شده 62 دستگاه خودروي سبك و سنگين حامل مواد مخدر توقيف و به همراه مواد مخدر مكشوفه براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شده‌اند كه متهمان پس از تشكيل پرونده براي تحمل مجازات به مراجع قضايي معرفي شدند.

* كشف بيش از 650 كيلو مواد مخدر در هرمزگان

در ادامه اين جلسه رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از كشف 678 كيلو و 929 گرم حشيش و ترياك و دستگيري چهار نفر از عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر طي 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

سيداحمد خدايي در اين رابطه گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري ديگر يگان‌هاي انتظامي استان، در راستاي مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام فعاليت‌هاي شبانه‌روزي در مدت 48 ساعت گذشته در سطح استان موفق شدند 550 كيلو و 217 گرم ترياك و 128 كيلوگرم حشيش را كشف و ضبط كنند.

وي افزود: مأموران در اين رابطه دو دستگاه خودروي حامل مواد مخدر را شناسايي و توقيف و چهار نفر از قاچاقچيان و عناصر توزيع و قاچاق مواد مخدر را دستگير كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تصريح كرد: متهمان دستگير شده به همراه خودروها و مواد مخدر مكشوفه براي سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.
برچسب ها: مواد مخدر ، هرمزگان
ارسال به دوستان
این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر