فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۱۶۸
انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۰

جسد چاه کن دوم پس از 160 ساعت پیدا شد


مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران از خروج دومین جسد مغنی از چاه در منطقه شیان پس از گذشت هفت روز خبرداد.

جمشید شفیعی در گفتگو با مهر اعلام کرد: آتش‌نشانان در ساعت 7:30 دوشنبه دومین جسد مغنی که در روز سه‌شنبه هفته گذشته بر اثر ریزش چاه مدفون شده بود را بیرون کشیدند.

وی با بیان اینکه این جسد متعلق به یک مرد حدود 60 ساله است گفت: عملیات ایمن‌سازی در محل حادثه همچنان ادامه دارد.
 
به گزارش مهر ‌دو کارگر چاه‌کن در ساعت 19:30 سه‌شنبه یازدهم مرداد ماه هنگامی که در پارکینگ یک ساختمان در منطقه شیان در عمق 12 متری چاه مشغول کار بودند با ریزش دیواره‌های چاه، زیر خرواری خاک گرفتار شدند که جسم بی جان یکی از این مغنیان که جوان حدود 20 ساله بود، شامگاه روز جمعه چهاردهم مرداد ماه از زیر خاک درون چاه بیرون آورده شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت