فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۱۸۷
انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۰

مصرف آب تهراني ها به مرز هشدار رسيد

عصر ایران
در صورتي كه افزايش دما و به دنبال آن روند مصرف در روزهاي آتي به همين نحو ادامه داشته باشد، به‌طور قطع شهروندان تهراني با مشكل قطع آب و كمبود آن مواجه خواهند شد.

ميزان مصرف آب شهروندان تهراني در مرداد‌ماه امسال به مرز هشدار رسيد.

به گزارش ايسنا، طي روزهاي اخير و با ادامه افزايش محسوس دما در تهران، ميزان مصرف آب شهروندان تهراني، به شدت افزايش يافته است. آمار مصرف آب شهر تهران در روز گذشته به رقمي بيش از سه ميليون و200 مترمكعب رسيد كه با توجه به ظرفيت تصفيه، ذخيره و شبكه آبرساني پايتخت، در صورت ادامه‌ روند فعلي مصرف توسط شهروندان تهراني با مصرفي بيش از توان آبرساني اين شركت مواجه خواهيم شد.

براساس اين گزارش؛ مصرف آب شرب شهروندان تهراني به ميزان 10 درصد نسبت به مشابه سال قبل افزايش داشته است، در صورتي كه افزايش دما و به دنبال آن روند مصرف در روزهاي آتي به همين نحو ادامه داشته باشد، به‌طور قطع شهروندان تهراني با مشكل قطع آب و كمبود آن مواجه خواهند شد.

شركت آب و فاضلاب استان تهران از تمامي شهروندان تقاضا دارد تا با رعايت كامل روش‌هاي صرفه‌جويي در مصرف آب، ضمن عمل به تكاليف و مسووليت‌هاي شهروندي، اين شركت را در ارائه‌ي خدمات آبرساني و توزيع عادلانه و مستمر آب ياري كند.
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود