فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۷۰۸
انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۰

طائب‌ هم مطلب روزنامه ايران را تكذيب كرد

عصر ایران
روزنامه ايران طي مطلبي در مورخ 19 مرداد 90 مدعي شده بود "مهدي طائب رئيس قرارگاه عمار روز گذشته براي چندمين بار اظهارات قبلي خود را در فاصله دو روز پس از بيانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب تکرار کرد. وي در شهرستان نيشابور در سخنرانياي گفته است: احمدي نژاد به خاطر 11 روز خانه نشيني گناه کبيره کرده و براي بزگشت بايد استغفار کند.
رئيس قرارگاه عمار ضمن تكذيب مطلب روزنامه ايران گفت: دست‌اندركاران اين روزنامه با دست زدن به تحريف، ضمن حمايت آشكار از جريان انحرافي در پي ايجاد شبهه در تبعيت اعضاي قرارگاه عمار از منويات و فرمايشات رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش فارس، در پي درج مطلبي منتسب به رئيس قرارگاه عمار در روزنامه ايران مورخه 19 مرداد 90، حجت‌الاسلام ‌مهدي طائب‌ ضمن تكذيب خبر اين روزنامه تصريح كرد كه وي در هفته جاري هيچ‌گونه سخنراني در خارج از تهران نداشته است.

رئيس قرارگاه عمار اظهار داشت: فلسفه وجودي قرارگاه عمار، تبعيت كامل و محض از ولايت و رهبري است.

حجت‌الاسلام طائب نام مبارك عمار در طول تاريخ را عجين شده با آزادگي و ولايتمداري دانست و گفت: انتخاب اين نام براي قرارگاه مزبور، تاسي به سيره اين صحابي بزرگوار پيامبر عظيم‌الشان اسلام بوده كه همچون ايشان در پي افشاي توطئه‌هاي دشمنان اسلام و انقلاب و كنار زدن نقاب نفاق و تزوير از چهره پياده نظام آنان است.

وي افشاگري و هشدارهاي بيان شده از خطرات جريان انحرافي را باعث تقويت دولت خدمتگذار دانست و اضافه كرد: اتفاقا جريان انحرافي شكل گرفته در كنار دولت از تفكيك اين جريان از دولت خدمتگزار در هراس است و تلاش مي‌كند تا هرگونه افشاگري و انتقاد از اين جريان را انتقاد از دولت و رياست‌جمهوري تبليغ كند.

اين استاد حوزه و دانشگاه، حركت ناثواب صورت گرفته از سوي روزنامه ايران در ماه مبارك رمضان‌، ماه رحمت و غفران الهي، ماهي كه مومنان به توجه و دوري از گناه و معصيت و استغفار به درگاه الهي توصيه و دعوت شده‌اند را جاي تامل دانست و از خداي متعال براي دست‌اندركاران اين روزنامه طلب مغفرت كرد.

حجت‌الاسلام طائب همچنين حق شكايت از روزنامه ايران را براي قرارگاه عمار محفوظ دانست.

روزنامه ايران طي مطلبي در مورخ 19 مرداد 90 مدعي شده بود "مهدي طائب رئيس قرارگاه عمار روز گذشته براي چندمين بار اظهارات قبلي خود را در فاصله دو روز پس از بيانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب تکرار کرد. وي در شهرستان نيشابور در سخنرانياي گفته است: احمدي نژاد به خاطر 11 روز خانه نشيني گناه کبيره کرده و براي بزگشت بايد استغفار کند.

وي همچنين گفته است: فتنه آينده مشايي نيست. مگر اين فرد چقدر است؟ اگر آقاي احمدي‌نژاد و مشايي را با هم روي ترازو بگذاريم، مگر چقدر مي شوند؟! او آدم بي‌ديني است که کنار رئيس‌جمهور قرار گرفته، جريان انحرافي وابسته به تشکيلات فراماسونري است و آقاي مشايي نيز از اعضاي اصلي اين تشکيلات است‌ البته ما درجه و سمت او را نمي‌دانيم‌ اما در ديداري که با نخست‌وزير هند که خودش از افراد وابسته به فراماسونري است، داشته، او در برابر اين آقا دو زانو نشسته، پس مي توان فهميد که درجه او در تشکيلاتشان بالاتر از نخست وزير هند است! "
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟