فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۷۲۲۲
انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۰

قذافی: مخالفان من موش هستند!

قذافی بار دیگر مخالفان خود و ناتو را به موش تشبیه کرد . دیکتاتور لیبی در سخنانی جدید اعلام کرد : دوران استعمار به سر آمده است و موشهای ناتو به زودی از حملات عوامل وی در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، معمر قذافی صبح امروز در یک نوار صوتی که به طور مستقیم از تلویزیون لیبی پخش شد از مردم این کشور خواست که نیروهای ناتو را از این کشور خارج کنند.

وی از مردم لیبی خواست که برای آزادی وجب به وجب خاک لیبی از دست نیروهای ناتو سلاح به دست بگیرند. دیکتاتور لیبی در ادامه با اشاره به نیروهای ناتو و انقلابیون اعلام کرد که استعمار به زودی از بین خواهد رفت.
قذافی بار دیگر مخالفان و نیروهای ناتو را به موشهایی تشبیه کرد که برای در امان ماندن از حملات عوامل قذافی از خانه ای به خانه دیگر فرار خواهند کرد.
برچسب ها: قذافی ، موش ، مردم
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا