فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۰۱۴۷
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۰

اقدامات غیربهداشتی یک بیمارستان خصوصی

عصر ایران
هر روز صبح بین ساعت 8 تا 9 صبح زباله های این بیمارستان تخلیه می شود و شیرابه های زباله ها که ته مخازن باقی مانده و آغشته به مواد خطرناک و بیماری زاست درخیابان شسته و فاضلاب آن کف خیابان رها می شود که این امرصد درصد غیر اصولی است و سلامت مردم را تهدید می کند.
بولتن نيوز - دفع غیر بهداشتی زباله در یک بیمارستان خصوصی در فلکه دوم صادقیه تهران، باعث اعتراض جمعی از شهروندان تهرانی شد.

ساعت هشت و سی دقیقه صبح زمانی که پرسنل خدماتی بیمارستان زباله های بیمارستانی این مرکز درمانی را مطابق روال هر روز به خیابان پشت بیمارستان انتقال دادند، با اعتراض مسافرانی که در صف تاکسی های کرایه ولی عصر صادقیه منتظر بودند و مخازن غیر بهداشتی زباله های بیمارستانی باعث آزار آنان می شد، مواجه شدند.

خبرنگار ما خود شاهد عینی این رویداد بود و خونابه هایی را که کف خیابان اعتمادیان مقابل در پشتی بیمارستان ریخته بود و شست و شوی مخازن زباله بیمارستانی توسط پرسنل خدماتی بیمارستان را مشاهده کرد.

یکی از مسافران به خبرنگارما گفت هر روز صبح بین ساعت 8 تا 9 صبح زباله های این بیمارستان تخلیه می شود و شیرابه های زباله ها که ته مخازن باقی مانده و آغشته به مواد خطرناک و بیماری زاست درخیابان شسته و فاضلاب آن کف خیابان رها می شود که این امرصد درصد غیر اصولی است و سلامت مردم را تهدید می کند.

مسافر دیگری می گوید مخازن دفع زباله بیمارستانی به دلیل آلودگی شدید به انواع بیماریها باید کاملا در بسته ومحکم باشد و زباله ها بدون این که باز شوند با مخازن حمل گردد و مخازن جایگزین در بیمارستان استفاده شود و روز بعد مخازن پر شده تحویل گرفته و مخازن خالی، شسته شده، تحویل بیمارستان شود.این روشی است که در همه جای دنیا عمل می شود اما متاسفانه برخی از بیمارستانهای ما تنها به فکر درآمد هستند و به سلامت مردم توجه ندارند.

خبرنگار ما می افزاید دفع زباله بیمارستانی در این بیمارستان به شدت غیر بهداشتی است زیرا علاوه براستفاده ازمخازن زباله های بیمارستان که مربوط به زباله های عادی است ودر همان محل بازشده ودر کامیون ها تخلیه می شود، کارکنان خدماتی بیمارستان هم پس از تخلیه زباله ها، مخازن را در خیابان و در برابر چشم مردم و رهگذران شست و شو می دهند و فاضلاب حاصل ار این عمل را در خیابان رها می کنند در حالی که مراکز بیمارستانی باید کوره های زباله سوز داشته باشند وطبق قانون ملزم به تفکیک زباله های بیمارستانی از زباله های عادی و بی خطر سازی زباله های آلوده هستند اما متاسفانه سود جویی ها در کنار عدم نظارت سازمان های مسئول، این بیمارستان را به جای آن که محلی برای تامین سلامت مردم باشد، به کانون نشر آلودگی مبدل ساخته است.
ارسال به دوستان
چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود"