فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۲۵۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۲۵۰۰
انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۰

آقا اجازه! رئيس دفترمان را بركنار مي‌كرديم!

عصر ایران
ما اگر جای شما باشیم، وقتی می‌بینیم که اعتلای ایران و اقتدار ایران با حضور یک جریان در دفتر خودم به خطر افتاده و وقتی می‌دیدم که رهبرم در نامه‌ای این خطر را از قبل به من گوشزد کرده، آن رئیس دفتر را فوری برکنار می‌کنم.

فارس: یکی از دانش‌آموزان مدرسه "فرهنگ" با ارسال نامه‌ای به پرسش مهر امسال رئیس‌جمهور پاسخ داد.

امیرعلی ثقفی‌فر دانش‌آموز مقطع سوم راهنمایی با ارسال نسخه‌ای از نامه‌اش برای خبرگزاری فارس به سؤال امسال رئیس جمهور از دانش‌آموزان، که هر ساله در قالب پرسش مهر مطرح می‌شود، پاسخ داد.

احمدی‌نژاد در پیام ضبط شده‌اش که امروز از شبکه‌های سیما و بلندگوی مدارس پخش شد، از دانش‌آموزان پرسیده بود، اگر جای رئیس جمهور بودید، برای اعتلای ایران اسلامی چه می‌کردید؟

امیرعلی ثقفی‌فر در بخشی از نامه‌اش آورده: آقا اجازه، ما اگر جای شما باشیم، وقتی می‌بینیم که اعتلای ایران و اقتدار ایران با حضور یک جریان در دفتر خودم به خطر افتاده و وقتی می‌دیدم که رهبرم در نامه‌ای این خطر را از قبل به من گوشزد کرده، آن رئیس دفتر را فوری برکنار می‌کنم.

در ادامه نامه آمده: وقتی می‌دیدیم که این جریان تمام نقاط مثبت و دولتی را به نقطه ضعف تبدیل کرده و در هر فساد اقتصادی و رسانه‌ای ردپایی از او وجود داشته و اسنادش هم در رسانه‌ها موجود است و جایی برای انکار نمانده وقتی می‌دیدم که مثلا امثال بابای ما که سال 84 با آمدن شما کلی ذوق داشتند که انقلابی‌ها دوباره روی کار آمده‌اند و امروز اما خبرها را با آه و حسرت دنبال می‌کنند وحال شان گرفته شده از دولت فعلی و مدام می‌گویند کاش قدر دولت قبل را شما می‌دانستید و ریش و قیچی را دست همان آقایی که من اگر جای شما بیایم بر کنارش می‌کنم، نمی‌دادید".

در پایان نامه این دانش‌آموز آمده است: آقا اجازه، ما که جای شما نمی شود باشیم اما تو را به خدا حال افرادی امثال بابای ما را بیشتر از این نگیرید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
محمد از آبادان
Germany
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
139
ماشاالله سردبیر فارس قلم قوی داره !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
1
136
اقا اجازه اين نامه چقدر سريع فرستاده شد !!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
10
129
کاملا مشخصه که این نظرات یک بچه سوم راهنمایی است و بصورت خودجوش آنرا در اختیار خبرگذاری فارس قرار داده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
64
12
آقا اجازه، ما که جای شما نمی شود باشیم اما تو را به خدا حال افرادی امثال بابای ما را بیشتر از این نگیرید.
خوشم اومد از جسارت این نوجوان ..
آقا اجازه فقط یکم خجالت بکشید ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
2
118
كي برات اين انشا را نوشته پسرجان مگه قرار نيست توي انشا كسي به شما كمك نكنه؟ برو با فكر خودت بنويس دلبندم..
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
104
مسخره ترين و مصنوعي ترين مدلي كه ميشه تصور كرد كه يه بچه به رئيس جمهور نامه بنويسه.... باباي محترم ايشون هم نبايد از الان سوء استفاده رو به بچه اش ياد بده.... متاسفانه فرهنگ و اخلاق با شيب تندي سقوط ميكنه....
خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق بهینه‌سازی مسیرهای پروازی ایران و عراق؛ کاهش زمان سفر به نجف و بغداد آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن تحقق ۱۰۰ درصد برنامه تولید ایران‌خودرو در فصل بهار وزیر خارجه عمان دریافت «عوارض» عبور از تنگه هرمز را تایید نکرد