فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۳۸۷۲
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۰

خبرگزاری صدا و سیما:مینا لاکانی بیماری روانی داشت

باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیما نوشت:
مينا لاكاني بازيگر سينما و تلويزيون كه اخيرا از ايران گريخت، به علت مشكلات رواني، سال 86 در بيمارستان رسول اكرم(ص) تهران بستري شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گفته مي شود وي دچار بيماري "مانيك" بوده و مدتها از اين بيماري رواني رنج برده است.

"مانيك" يك بيماري رواني است كه در آن فرد بيمار در مقاطعي دچار پرش افكار و سرخوشي غيرقابل كنترل مي شود.

اين بازیگر اخيرا در برنامه شباهنگ صدای آمریکا، بدون حجاب حاضر شده و مدعي شد كه به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.

لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه تصورات ذهنی خود مبنی بر تماس های مشکوک را مطرح کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مینا لاکانی
ارسال به دوستان
عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟ تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی