فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۹۰۳۴۷
انتشار: ۱۲:۳۹ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۰

کشف 39 تن مواد مخدر در هرمزگان

عصر ایران
وی همچنین یادآور شد: در بخش عابران پیاده در جاده‌های برون‌شهری آمار کشته‌ها در مبحث عابران پیاده 82 درصد رشد یافته است.

فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در ۸ ماهه اخیر 39 هزار و 33 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است، گفت: صددرصد گروگانگیری‌های واقع شده در استان ریشه در اختلافات متاثر از قاچاق مواد مخدر دارد.

سردار محمدعلی آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران را بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در مدت زمان مذکور توسط پلیس هرمزگان، شامل 1336 کیلوگرم هروئین، 241 کیلوگرم کراک، 28 هزار و 53 کیلوگرم تریاک، 8 هزار و 396 کیلوگرم حشیش، 133 کیلوگرم شیشه، 23 کیلوگرم سوخته تریاک و 51 کیلوگرم شیره تریاک است، اظهار داشت: بیشترین حجم کشفیات مواد مخدر طی مهرماه محقق شده است به نحوی که در این ماه به تنهایی 10تن کشفیات داشتیم.

وی ادامه داد:‌ میزان کشفیات مواد مخدر طی 8 ماهه اخیر نسبت به سال گذشته در هرمزگان با 8 درصد افزایش روبه‌رو شده است.

رئیس پلیس هرمزگان ادامه داد: همچنین در این مدت 115 باند مواد مخدر متلاشی و 2 هزار و 626 نفر نیز در رابطه با مواد مخدر و قاچاق این مواد دستگیر شدند.

آخوندی افزود: دو قبضه سلاح و تعداد قابل توجهی خودرو نیز در رابطه با مواد مخدر در استان کشف و یا توقیف شده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در هشت ماهه اخیر میزان مرگ و میر در جاده‌های برون‌شهری استان 7 درصد کاهش یافته است، یادآور شد: طی سال 89 براساس اعلام پزشکی قانونی تعداد مرگ و میر در جاده‌های برون‌شهری برابر 272 نفر بوده که این رقم طی سال 90 به 199 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین یادآور شد: در بخش عابران پیاده در جاده‌های برون‌شهری آمار کشته‌ها در مبحث عابران پیاده 82 درصد رشد یافته است.

آخوندی افزود: طی 8 ماهه اخیر در بخش درون‌شهری نیز 45 کشته در استان بر اثر تصادفات داریم.

به گفته این فرمانده انتظامی طی سال جاری تعداد کشته‌ها بر اثر تصادفات درون‌شهری در هرمزگان به 49 نفر رسیده است که تعداد تلفات عابران پیاده در استان قابل ملاحظه است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود از کاهش 28 درصدی قتل‌های عمد در استان خبر داد و افزود: قتل با استفاده از سلاح گرم در استان 60 درصد و در بخش سلاح سرد نیز 28 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین در ادامه از دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در محله‌های، آیت‌الله غفاری، 22 بهمن و ناخدای بندرعباس خبر داد و یادآور شد که این تعداد دارای سوابق کیفری و شرارت‌های متعدد بوده‌اند.
برچسب ها: مواد مخدر ، هرمزگان
ارسال به دوستان
نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان