فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۳۰۶۹
انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۰

تهدید به خودکشی آبدارچی در تهران

دقایقی پیش آبدارچی یکی از معاونت های استانداری تهران بر بالای پشت بام این اداره رفته و تهدید به خودکشی می کند.
به گزارش خبرنگار عصرایران ،‌این کارگر اداری می گوید که 7 ماه است حقوق نگرفته و به ستوه آمده است.
هم اکنون نیروهای آتش نشانی تهران برای نجات از فرد به سمت خیابان شهید بهشتی تهران در حرکت هستند.
خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام  می شود.

تکمیلی: نجات یافت
گزارش تکمیلی خبرنگار ما حاکی است این کارگر که برای پیمانکار استانداری کار می کرده ، با حضور مسوولان و امدادگران از خودکشی منصرف شد و از طبقه 16 به پایین آورده شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: خودکشی ، آبدارچی
ارسال به دوستان
بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶