فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۵۵۸۵
انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰

زنان بيشتر از مردان بيمار می‌شوند

عصر ایران
38.8 درصد از زنان معتقدند از سلامت کافي برخوردار نيستند و 25.7 درصد معتقدند بيماريهاي مزمن فعاليت آنها را محدود کرده است.
ایسنا: زنان بيشتر از مردها به پزشک مراجعه مي‌کنند، زيرا بيشتر از آنها بيمار مي شوند.

احتمال ابتلاي زنان به بيماري‌هاي مفصلي، اختلالات رواني و مشکلات ماهيچه‌اي بيشتر از مردهاست.

گروهي از دانشمندان با مديريت ديويد مالموسي از آژانس سلامت عمومي در بارسلوناي اسپانيا با انجام تحقيقاتي دريافتند که زنان در قياس با مردها بيشتر در معرض تهديدات سلامت قرار دارند و بيشتر از آنها از بيماريهاي مزمن رنج مي برند.

بر اساس بررسي‌هاي به عمل آمده در اين خصوص که در مجله Public Health منتشر شد، 38.8 درصد از زنان معتقدند از سلامت کافي برخوردار نيستند و 25.7 درصد معتقدند بيماريهاي مزمن فعاليت آنها را محدود کرده است.

اين آمار در خصوص مردها ارقام 27 درصد و 19.3 درصد را نشان مي‌دهد که به مراتب از رقم مربوط به زنان کمتر است.

ارسال به دوستان
صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد