فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۵۵۸۵
انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۰

زنان بيشتر از مردان بيمار می‌شوند

عصر ایران
38.8 درصد از زنان معتقدند از سلامت کافي برخوردار نيستند و 25.7 درصد معتقدند بيماريهاي مزمن فعاليت آنها را محدود کرده است.
ایسنا: زنان بيشتر از مردها به پزشک مراجعه مي‌کنند، زيرا بيشتر از آنها بيمار مي شوند.

احتمال ابتلاي زنان به بيماري‌هاي مفصلي، اختلالات رواني و مشکلات ماهيچه‌اي بيشتر از مردهاست.

گروهي از دانشمندان با مديريت ديويد مالموسي از آژانس سلامت عمومي در بارسلوناي اسپانيا با انجام تحقيقاتي دريافتند که زنان در قياس با مردها بيشتر در معرض تهديدات سلامت قرار دارند و بيشتر از آنها از بيماريهاي مزمن رنج مي برند.

بر اساس بررسي‌هاي به عمل آمده در اين خصوص که در مجله Public Health منتشر شد، 38.8 درصد از زنان معتقدند از سلامت کافي برخوردار نيستند و 25.7 درصد معتقدند بيماريهاي مزمن فعاليت آنها را محدود کرده است.

اين آمار در خصوص مردها ارقام 27 درصد و 19.3 درصد را نشان مي‌دهد که به مراتب از رقم مربوط به زنان کمتر است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد