فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۹۳۷
انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۰

زنی که خود را دو سال در توالت حبس کرد!

عصر ایران
زن سنگاپوری به سبب اختلال روانی دو سال در توالت زندگی کرد.
پانا: زن سنگاپوری به سبب اختلال روانی دو سال در توالت زندگی کرد.

زن ۵۸ ساله سنگاپوری به سبب اختلال روانی ۹۳۲ روز از عمر خود را در توالت گذراند.

این زن طی دو سال گذشته در توالت غذا می خورد و در آنجا استراحت می کرد و به هیچ عنوان حاضر به بیرون آمدن از توالت را نداشت.

به گفته "اونگ کین آن" همسر ۶۴ ساله این زن، همسرم ۹۳۲ روز را در توالت خوابید، غذا خورد و احساس می کرد که شخصی درون توالت به وی اجازه بیرون آمدن را نمی دهد.

وی در ادامه گفت: همسرم مدت طولانی بود که به افسردگی حاد مبتلا بود و روز به روز حالش روبه وخامت بیشتری می رفت .

وی افزود: روز بیست و پنجم ماه می در سال ۲۰۰۹ بود که وی به توالت خانه رفت و دیگر حاضر نشد از توالت بیرون بیاید.

پس از گذشت دو سال همسر این زن با اورژانس تماس گرفت و تصمیم به بیرون آوردن وی گرفت.

ماموران اورژانس با تلاش بسیار موفق شدند زن ۵۸ساله را از توالت بیرون بیاورند.

این زن در حال حاضر در یک مرکز روانی بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زن ، توالت ، حبس
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)